امین بیدختی, علیاکبر؛ سیدمجتبی زرگر و ماشاله نظری (1389). "آمیخته بازاریابی راهبردی در توسعه گردشگری". مطالعات مدیریت راهبردی, شماره3, صص49-68.
بیات، سوده و خزائی پول، مرتضی (1395). "ارزشهای ادراکی گردشگران روستای کویری مصر به عنوان گردشگری جامعه محور". فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، سال پنجم، شماره 4، صص 65- 81.
رعنایی کردشولی، حبیباله و یاری بوزنجانی، احمداله (1390). "بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرفکنندگان (مطالعه موردی: مصرفکنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز) ". فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، شماره اول، شماره پیاپی ( 4)، صص 92- 165.
شکرائیان، زهره (1392). "بررسی نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری کاشان". پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده گردشگری، دانشگاه سمنان.
شمسالدینی، علی و امیری فهلیانی، محمدرضا (1395). "رتبهبندی زمینههای توسعۀ گردشگری در دهستانهای شهرستان ممسنی". مجلّة پژوهش و برنامهریزی روستایی، سال 5، شمارة 1، صص 19- 32.
صالحی، صادق؛ داوردوست، صدف و موسی زاده، حسین (1394). "نقش بازاریابی در توسعه اکوتوریسم تالاب انزلی". فصلنامه فضای گردشگری، سال چهارم، شماره 16، صص 115- 140.
قادرمرزی، حامد؛ ﺟﻤﯿﻨﯽ، داود و ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﺟﻤﺸﯿﺪ (1394). "واکاوی اثرات گردشگری بر توسعه نواحی روستایی، مورد: روستای قوری قلعه". فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، سال چهارم، شماره 4، صص 111 – 127.
وثوقی، لیلا و شمسی ماربینی، نرگس (1394)، ). "ارزیابی عوامل مؤثر بر موفقیت اقامتگاههای سبز". فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال دهم، شماره 32 ، صص 67 – 87.
Arsić. S, Nikolić. D & Živković. Z, (2017). “Hybrid SWOT - ANP - FANP Model for Prioritization Strategies of Sustainable Development of Ecotourism”. Forest Policy and Economics , vol 80.
Barbier, E. (2011). “The Policy Challenges for Green Economy and Sustainable Economic Development”. Natural Resources Forum, 35, 233-245.
Beetone, S, (2006). “Community Develpoment through Tourism Australia”. CSIRO Publisher, pp 141-160.
Bluwstein, Jevgeniy, 2017). “Creating Ecotourism Territories: Environmentalities in Tanzania’s Community-Based Conservation”. Geoforum 83 (2017) 101–113.
Buckley, Ralf, 2016). “Ecotourism, Encyclopedia of Tourism”. Springer.
Cao, X. (2011). “Does It Pay to Be Green? An Integrated View of Environmental Marketing with Evidence from the Forest Products Industry in China”. A Dissertation Submitted in Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Doctor of Philosophy.
Chan, E. S. (2013). “Managing Green Marketing: Hong Kong Hotel Managers’ Perspective”. International Journal of Hospitality Management, 34, 442-461.
Das. M & Chatterjee. B, (2015). “Ecotourism: A Panacea or a Predicament?”. Tourism Management Perspectives.
Eusébio, C., Carneiro, M. J., Kastenholz, E., Figueiredo, E., & da Silva, D. S. (2017). “Who is Consuming the Countryside? An Activity-Based Segmentation Analysis of the Domestic Rural Tourism Market in Portugal”. Journal of Hospitality and Tourism Management, 31, 197-210.
Festa, G., Cuomo, M. T., Metallo, G., & Festa, A. (2016). “The (r) Evolution of Wine Marketing Mix: From the 4Ps to the 4Es”. Journal of Business Research, 69(5), 1550-1555.
Kimani, J. W. (2015). “Green Marketing Practices and Performance of Eco-Tourism in Kenya, a Research Project Submitted in Fulfillment of the Requirements for the Award of the Degree of Master of Business Administration (mba)”. School of Business, University of Nairobi.
Liu, A. M. M., Lau, W. S. W. & Fellows, R. (2012). “The Contributions of Environmental Management Systems Towards Project Outcome: Case Studies in Hong Kong”. Architectural Engineering and Design Management, 8 (3), 160-169.
Maryama, G. M. (1997). “Basics of structural Equation Modeling”. SAGE Publications.
Osman, A., Othman, Y. H., Salahudin, S. N., & Abdullah, M. S, (2016). “The Awareness and Implementation of Green Concepts in Marketing Mix: A Case of Malaysia”. Procedia Economics and Finance, 35, 428-433.
Sharpley, R, (2006). “Travel and tourism”. Sage publications, pp, 146-150.
Sorensen, A. & per-Ake, N, (2005). “What is managed when managing rural tourism, new directions in rural tourism”. Ashgate, England, pp 54-63.
Stronza, A., & Gordillo, J., (2008). “Community views of ecotourism”. Annals of Tourism Research, Vol.35. No. 2.
Sudara, R, (2007). “A Study of Marketing Mix Factors Influencing Tourist's Tourism Destination to Travel to Sukhothai”. Thesis for Master of Business Administration in Management, Shinawatra University.
Tariq, A. M. (2016). “Green Marketing: A Pathway towards Sustainability of Tourism Products”. Journal of Business and Management, Volume 18, Issue 11, PP 86-90.
Thampi, S. P., (2005). “Ecotourism in Kerala, India: Lessons from the eco-development project in Periyar Tiger Reserve”. International Ecotourism Monthly, vol. 13, No. 6.
Zambrano, A. M. A. & Broadbent, E. N. & Durham, V. H. (2010). “Social and environmental effects of ecotourism in the Osa Peninsula of Costa Rica: the Lapa Rios case”. Journal of Ecotourism, 9 (1), 62-83.